Σελίδες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Peace Sign - Σήμα της Ειρήνης

Γεια σας φίλοι μου!
  Σήμερα θα σας παρουσιάσω μερικές φωτογραφίες από την  ανάρτησή μου: http://ergahandmade.blogspot.gr/2013/08/peace-sign-pattern-part-1.html  με λεπτομερέστατες φωτο-οδηγίες!
Εγώ έφτιαξα δύο μοτίφ - σήμα ειρήνης, για ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, που πιστεύει στην ειρήνη και στην ελευθερία του ατόμου!
 Για να είναι πιο πρακτικό δώρο, τις προσάρμοσα σε απλές πιάστρες του εμπορίου, ούτως ώστε να χρησιμοποιούνται άφοβα στην κουζίνα.



 









2 σχόλια:

  1. OLÁ KATY,PARECE FÁCIL,MAS EU NÃO SABER TRABALHAR COM 2 LINHAS AO MESO TEMPO,ME ENTENDE?BOA QUINTA.BEIJO.VALÉRIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσουν πραγματικά. Θα περιμένω και την επόμενη ανάρτηση γιατί δυσκολεύνομαι λίγο με την αλλαγή χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή