Σελίδες

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Βραβείων...συνέχεια!!!

Γεια σας φίλες μου και χρόνια πολλά!
Ευτυχώς απ΄ότι πήρε το μάτι μου, δεν ήμουν η μοναδική απούσα των ημερών! Αυτά έχουν οι γιορτές και οι οικογενειακές υποχρεώσεις. Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη, όταν επιστρέφοντας στην μπλογκογειτονιά, βρήκα ένα βραβείο από τη φίλη μου την Ράνια http://okosmostisranias.blogspot.gr/ και δύο βραβεία από την φίλη μου την Anastasia http://hnmcreations.blogspot.gr/ Τις ευχαριστώ πάρα πολύ!
Από την Ράνια πήρα αυτό και πρέπει να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις:

1) Τί σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Η ανάγκη μου για επικοινωνία και γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι με τους άλλους ανθρώπους τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου.
2) Ποιό το θέμα του blog σας / με τί ασχολείται;
Όπως λέει και η ονομασία του blog μου " Ergahandmade" με οτιδήποτε έχει να κάνει με χειροποίητο. Λατρεύω τα χειροτεχνήματα και έχω αφιερώσει πολλά χρόνια της ζωής μου σ΄αυτά.
3) Από πού βρίσκετε την έμπνευσή σας;
Σε οτιδήποτε μου προκαλέσει το ενδιαφέρον γύρω μου, αλλά και από έργα άλλων δημιουργών. 
4) Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Ναι πάντα, γιατί τα θέματά μου απαιτούν προετοιμασία, εκτός βέβαια αν πρόκειται για κάποιο κείμενο, οπότε και δεν προετοιμάζω κάτι γιατί "εμπνέομαι" την ώρα που γράφω.
5) Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Ναι πολλές, βρίσκομαι ακόμη στην αρχή και ευελπιστώ να τις πραγματοποιήσω.
6) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Όχι όσο θα ήθελα, πάντως όποτε ασχολούμαι δεν μπορώ να ξεκολλήσω.
7) Ποιά είναι η καλύτερη στιγμή σας για να δημιουργήσετε;
Τις πρωινές ώρες μέχρι το απόγευμα και στο blog μου αρέσει τις νυκτερινές ώρες.
8) Τί θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για σας;
Θα ήθελα να ξέρει ότι είμαι πάντα με το μέρος των αδυνάτων, όχι με την έννοια της ελεημοσύνης και του οίκτου, αλλά έμπρακτα και με κόστος.  
9) Ποιά είναι τα χόμπυ σας;
Ποια είναι τα χόμπυ μου, χμ... μακάρι να είχα άλλη μια ζωή για να τα χορτάσω! Η ζωγραφική είναι το βασικό μου χόμπυ - επάγγελμα, το πλέξιμο με βελονάκι και βελόνες, οι μικροκατασκευές, τα λουλούδια μου, το διάβασμα, η μουσική, η φωτογραφία, οι ταινίες, τα ταξίδια, τα ψώνια και όλα αυτά έχουν περιοριστεί κατά πολύ τώρα πια. 
Από την Anastasia πήρα αυτά τα δύο:

το ίδιο με το προηγούμενο 

και αυτό και που θα πρέπει να αναφέρω 11 πράγματα για μένα:
1) Βρίσκομαι ακόμη στη δεκαετία των 50 χρόνων, δηλαδή είμαι γεννημένη την δεκαετία του '50. Όσο και να σας φαίνεται δικαιολογία, το μόνο που γερνάει στον άνθρωπο είναι το σώμα του! Η ψυχή του μένει πάντα νέα, απλώς με περισσότερες εμπειρίες και αν ακολουθεί και το " γηράσκω αεί διδασκόμενος" και με περισσότερες γνώσεις.
2) Είμαι σύζυγος του πλέον έντιμου και καλού ανθρώπου (καμιά φορά τον χαρακτηρίζω ως "τελευταίο των Μοϊκανών") του αγαπημένου μου φιλόμουσου Anti-War Hall και Rock Insomnia. Είμαστε μαζί, αυτοκόλλητοι, από το 1975 και δεν μπόρεσα να φανταστώ ποτέ τον εαυτό μου, χωρίς αυτόν. Έχω δύο παιδιά, τους θησαυρούς μου, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, που μου λείπουν πολύ γιατί είναι μακριά μου.
3) Είμαι γέννημα, θρέμμα, της Κρήτης και κουβαλάω όλα τα χαρακτηριστικά της " φυλής" μου!
θερμοκέφαλη, φωνακλού, παραπονιάρα, δίκαιη, φιλότιμη, συναισθηματική, φιλόξενη, μαγείρισσα και...μάνα ( λίγο ασφυκτική καμιά φορά, αλλά δεν μου χαρίζονται και με επαναφέρουν στην τάξη). Επίσης είμαι " μετριόφρων" γιατί δεν ανέφερα ότι πιστεύω ακράδαντα πως είμαι καλλιτέχνης!!!! 
4) Μεγάλωσα στην Χερσόνησο απ΄όπου κατάγομαι, αλλά το απολυτήριο του τότε 6ταξίου Γυμνασίου (σημερινό Λύκειο), το πήρα από την Ηλιούπολη στην Αθήνα. Στη συνέχεια για ένα χρόνο έκανα ελεύθερο σχέδιο στο εργαστήρι του ζωγράφου Γιώργου Βογιατζή και στη σχολή Βακαλό όπου σπούδασα Γραφικές Τέχνες και Διακόσμηση Εσωτερικών Χώρων. Εδώ πρέπει να αναφέρω τους σπουδαίους δασκάλους μου στη σχολή με πρώτη και καλύτερη την Ελένη Βακαλό στην Ιστορία της Τέχνης ( θα μου μείνει αξέχαστη), τον Γιώργο Βακαλό στην σκηνογραφία, τον Παναγιώτη Τέτση και τον Γιάννη Βαλαβανίδη στο ελεύθερο σχέδιο, τον Δανιήλ Γουναρίδη στις Γραφικές Τέχνες.
5) Το 1981 μετακομίσαμε στην Κρήτη και από τότε ζούμε εδώ.
6) Ασχοληθήκαμε με τον τουρισμό, είχαμε δικό μας μαγαζί όπου ζωγραφίζαμε και πουλάγαμε. ttp://www.katykyriakoulis.blogspot.gr/ είναι το άλλο μου blog που εδώ μπορείτε να δείτε δείγματα της δουλειάς μας.
7) Ανήκω κι εγώ στη γενιά των χιλιάδων συμβασιούχων ( έκανα αυτό το τραγικό λάθος), γιατί το μόνο που αποκόμισα από αυτή την "εμπειρία" στο Δήμο, ήταν χάσιμο πολύτιμου χρόνου και απογοήτευση για την πραγματική κατάντια της χώρας μας. Ξέρετε, ο κάθε Δήμος είναι μια μικρογραφία του κράτους και όλα τα "κακώς κείμενα" τα έμαθα από πρώτο χέρι. 
8) Αγαπάω πολύ τα παιδιά και μου αρέσει με τον τρόπο μου να τα πειράζω, να τα ρωτάω διάφορα, να τους λύνω απορίες και να κερδίζω την εμπιστοσύνη τους.
9) Λυπάμαι και στεναχωριέμαι πολύ για την κατάσταση της χώρας μας και δυστυχώς εγώ δεν είμαι αισιόδοξη για το μέλλον. Αν με ρώταγαν όμως οι νέοι τί να κάνουν, θα τους έλεγα να συνεχίσουν να σπουδάζουν και να μην ακούνε τις φωνές τις παραπλανητικές ( τί θα τις κάνουν τις σπουδές αφού θα είναι άνεργοι;) πρέπει να κρατήσουν τα μάτια τους και το μυαλό τους σε επαγρύπνηση, γιατί οι καιροί είναι πονηροί.
10) Εδώ και τρία χρόνια είμαι άνεργη, γιατί με τον τουρισμό η κατάσταση δεν προχωρούσε και όπως καταλαβαίνετε δεν έχω συμπληρώσει και τα ένσημά μου για σύνταξη και δεν... προβλέπω!
11) Τελειώνοντας, εύχομαι να έχουμε όλοι μας καλή υγεία, υπομονή και προ πάντων να μην αφήνουμε να περνάει άσκοπα ο καιρός! ας κάνουμε εργασιοθεραπεία με τα χόμπυ μας και με τις επαφές μας και ας ελπίσουμε κι ας αγωνιστούμε για εμάς και για τους διπλανούς μας!

Απόψε μου ήρθε και αυτό το βραβειάκι από την φίλη μου την Blue cat:  ttp://thebluecatart.blogspot.gr/

"Βραβείο υπέροχου blog"

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ φίλες μου και ελπίζω να μην επηρεαστείτε από την διαφορά της ηλικίας. 
Εγώ παίρνω πράγματα από εσάς και θα με ευχαριστούσε αφάνταστα να μπορώ να σας δίνω κι εγώ.
Τα blog στα οποία χαρίζω και τα βραβεία, είναι:

12 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Να τα χιλιάσεις! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, να ΄σαι καλά! Καλή σου μέρα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Katy, μόλις σε ανακάλυψα! Έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα στο σπίτι σου και μελέτησα τις οδηγίες σου για τα χειροποίητά σου. Μου άρεσαν πολύ γιατί ήταν πολύ αναλυτικά δοσμένες με ωραίες φωτογραφίες! Να είσαι καλά και να κάνεις τόσο ενδιαφέρουσες αναρτήσεις! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Gina. Θα σε επισκεφτώ λίαν συντόμως! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας. Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου. Θα χαρώ να τα λέμε.Πολυ όμορφο το μπλοκ και οι δημιουργίες σας , έριξα μια ματιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Δελφινάκι, τώρα που ηρέμησα από τις γιορτές θα αρχίσω κι εγώ τις επισκέψεις και θα οργανωθώ καλύτερα. Είμαι βλέπετε καινούρια και το blog μου θέλει δουλίτσα ακόμα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Καίτη μου(είμαστε και συνονόματες)Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο μπλόγκ μου και για τα καλά σου λόγια..εγω τι να πω για σένα..Είδα αρκετές απο τις δημιουργίες σου και ξετρελλάθηκα φυσικά..κι εγώ νέα blogger είμαι,προσπαθώ το καλύτερο με ποίηση και μουσική..θα ανταλλάσουμε επισκέψεις και απόψεις!Χάρηκα που σε γνώρισα!Καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα,ευχαριστώ για την επίσκεψη και το βραβείο.Η Κρήτη είναι το αγαπημένο νησί του άντρα μου χωρίς να έχει πάει αλλά από αυτά που έχει διαβάσει,ακούσει και δει μέσα από τη τηλεόραση.Εγώ έχω πάει παλιότερα πριν τον γνωρίσω και την είχα γυρίσει σχεδόν όλη.Τα σοκάκια στα Χανιά και ο Άγιος Νικόλαος με είχαν γοητεύσει.Καλή βδομάδα και χρόνια πολλά για εχτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και σας εύχομαι ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και καλώς σε βρήκα...!!
    Να είσαι καλά...η ευχή σου είναι ευχή όλων μας...πάω να ξαναδώ τη συνταγή σου για το σύκο..χαχα!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Καίτη!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβειάκια!!!! Θα κάνω την σχετική ανάρτηση μόλις βρω λίγο χρόνο!!! Χαίρομαι που έμαθα τόσα όμορφα πραγματάκια για εσένα! Έχω και blog στα ελληνικά, το kosmimatoneiro.blogspot.gr
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάλιο αργά παρά ποτέ!!!! Χίλια συγνώμη που άργησα να σε επισκεφτώ αλλά περνούσα μια περίεργη φάση που με απομάκρυνε από το μπλογκ μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία. Όταν αρχίσω τις αναρτήσεις μου ξανά θα τα παρουσιάσω με χαρά.
    Απόλαυσα και τις τρεις παραπάνω αναρτήσεις σου με τα πλεκτά λουλούδια και το κολπάκι τους!! Έχω πολλά χρόνια να πλέξω και ομολογώ πως τα λουλούδια μου έκλεισαν το ματάκι! :)) Ελπίζω να τα λέμε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή