Σελίδες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Βαμμένα, κόκκινα αυγά!!!


Η καλλίτερη, η πιο ενδιαφέρουσα και η πιο ευχάριστη και δημιουργική οικιακή ασχολία της Μεγαλοβδομάδας για μένα, είναι το βάψιμο των αυγών! Μου βγαίνει το επαγγελματικό μου, τί να κάνω; και ειδικά τώρα τελευταία που έχω αφήσει παραπονεμένη τη ζωγραφική μου! 
Διάλεξα 20 αυγά του εμπορίου, τα έπλυνα πολύ καλά και τα έβαλα σε μια μεγαλούτσικη κατσαρόλα.
 Υπολόγισα ότι θα έσπαγαν και μερικά, πράγμα αναπόφευκτο νομίζω, τα άφησα περίπου για ένα μισάωρο σε πολύ ζεστό νερό και μετά τα έβρασα. Είχα και πάλι 5 απώλειες. Δεν πειράζει αρκετά είναι και τα 15. Μακάρι να βαφτούν κι αυτά ωραία! Τα έβαλα κατόπιν σε κρύο νερό και βγήκα παραέξω να μαζέψω τα διάφορα φύλλα που θα έκαναν τη διαφορά!
Μπορούμε να μαζέψουμε ότι φύλλο μας αρέσει, αρκεί να μην είναι πολύ χοντρό ή πολύ λεπτό. Αφού τα μαζέψουμε τα πλένουμε και αυτά να φύγει η σκόνη και τα αφήνουμε σε ένα μπολ με νερό για να μη μαραίνονται. Παίρνουμε ένα παλιό καλτσόν νάιλον διαφανές, κλωστή και ένα ψαλίδι. Υπολογίζουμε πόσο μεγάλο κομμάτι μας χρειάζεται για να τυλιχτεί ένα αυγό και το κόβουμε. Τα αυγά παραμένουν μέσα στο νερό γιατί πρέπει να είναι βρεγμένα και αυτά και τα φύλλα για να κολλάνε στην επιφάνεια του αυγού. Με προσοχή σκεπάζουμε το φύλλο με το κομμάτι καλτσόν, τεντώνουμε προς τα πίσω προσέχοντας να μην τσαλακώσουμε το φύλλο και αφού τεντωθεί καλά, το στρίβουμε και το δένουμε σφιχτά.
Ακολουθούμε τις οδηγίες βαψίματος του φακέλλου της βαφής και με ένα κουτάλι ανεβάζουμε προσεχτικά ένα αυγό στην επιφάνεια για να δούμε την απόχρωση. Όταν μας αρέσει τα βγάζουμε από τη βαφή και τα ακουμπάμε σε χαρτί κουζίνας πάνω σε κάποιο δίσκο.
Κόβουμε με ψαλίδι το σημείο δεσίματος και αφαιρούμε το καλτσόν και το φύλλο με προσοχή, για να μην πασαλείψουμε την άβαφη επιφάνεια που κάλυπτε το φύλλο. Τέλος τα περνάμε με λαδάκι και αφού κρυώσουν τα στολίζουμε!




Άντε παιδιά και του χρόνου! ΚΑΛΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά τα αυγά!! και του χρόνου!!
    Χρόνια πολλά να χαίρεσαι ότι αγαπάς και
    καλές δημιουργίες!! Πέρνα κι από μένα, σου
    χαρίζω με αγάπη ένα βραβειάκι να το πάρεις
    Ετσι κι αλλιώς σε επισκέπτομαι και βλέπω αυτά
    που φτιάχνεις και μ αρέσουν!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!Έχω κι εγώ κάτι βραβειάκια για εσένα αν θέλεις να περάσεις να τα πάρεις..Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβειάκια και το συντομότερο δυνατόν θα τα παραλάβω! Ήμουν πολύ πιεσμένη αυτές τις ημέρες και παραμέλησα το μπλογκάκι μου!
    Σας ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι Χρόνια πολλά σε όλους!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Καίτη!!!!Κανεις υπέροχα πράγματα!!!!!Τι βγάζει η Κρήτη παιδί μου!!!Το ξέρεις οτι είμαστε πολύ κοντα?Εγώ μενω Ηράκλειο.Να βρέθούμε κάποια στιγμή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Καίτη μου..σε βρήκα απο την εγγραφή σου στο μπλόγκ μου και χάρηκα πάρα πάρα πολυ που βρεθήκαμε..Έχεις απίστευτες δημιουργίες και μάλιστα βλέπω ότι είσαι πολυτάλαντη!!δεν ήξερα τι να πρωτοθαυμάσω!!καλώς σε βρήκα.και θα χαρώ ν'ανταλάσσουμε τέτοιες επισκέψεις ποιότητας και κατάθεσης ψυχής στα μπλόγκ μας..Καλό σου βράδυ.Υ.Γ.σε περιμένω την ημέρα της μητέρας να μέ διαβάσεις!έχω κάτι τρυφερό για αύριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη Καίτη! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη ΄και την εγγραφή στο blogοσπιτάκι μου, έτσι μου' δωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω και να θαυμάσω τις δημιουργίες σου! Καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xρόνια πολλά, Καίτη! Χριστός ανέστη! Ένα βραβείο σε περιμένει στο μπλογκ μου. Θα χαρώ να περάσεις να το παραλάβεις!
    Φιλιά,
    Μπλε Γάτα

    http://thebluecatart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλες πολύ και θα τα λέμε! Χρόνια πολλά και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Feliz Pascua !!! Gracias por compartir el hermoso trabajo !!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή